mda

Επιγραφές:
Ποιά είναι πιο χρήσιμη για την επιχείρησή σας;

Η επιγραφή είναι ζωτικής σημασίας για την επιχείρησή σας, επειδή αντιπροσωπεύει το εμπορικό σήμα σας, βοηθά στην προώθηση των προϊόντων σας και επικοινωνεί με τους πελάτες σας. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι επιγραφών, ο καθένας με συγκεκριμένο σκοπό. Η σήμανση μπορεί να προωθήσει τις πωλήσεις, να αυξήσει την αφοσίωση στο εμπορικό σήμα, να προσελκύσει δυνητικούς πελάτες και να σας διαφοροποιήσει από τους ανταγωνιστές σας, όταν χρησιμοποιείται σωστά.

Οι μορφές σήμανσης διαφέρουν από κλάδο σε κλάδο. Και επειδή η σήμανση μεταφέρει διακριτικά αλλά ζωτικής σημασίας μηνύματα, είναι σημαντικό να επιλέξετε τους κατάλληλους τύπους πινακίδων για την επιχείρησή σας. Κατά την επιλογή των κατάλληλων εικόνων ή του λογότυπου, είναι επίσης απαραίτητο να σκεφτείτε τα γράμματα, ένα χρωματικό σχέδιο, το μέγεθος, την ορατότητα και τον τρόπο με τον οποίο τα στυλ σήμανσης μπορούν να αντιπροσωπεύσουν τις βασικές σας αξίες. Στο τέλος, οι καταναλωτές θα συνδέσουν τη σήμανση με το εμπορικό σας σήμα.

Η επιλογή επιχειρηματικής σήμανσης είναι μια σημαντική επένδυση. Αλλά αυτό το εξαιρετικό εργαλείο διαφήμισης και μάρκετινγκ είναι αποτελεσματικό μόνο εάν οι άνθρωποι και οι πελάτες μπορούν να το δουν και να κατανοήσουν το μήνυμά σας. Γι' αυτό το λόγο έχουμε συντάξει έναν χρήσιμο οδηγό για τα διάφορα στυλ σήμανσης και τον τρόπο χρήσης τους.

Αυτό το άρθρο θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τα οφέλη της σήμανσης και τις βέλτιστες πρακτικές για τις επιγραφές λιανικής σας.

Τι είναι η σήμανση;

Η σήμανση είναι κάθε είδους οπτική απεικόνιση που χρησιμοποιείται για τη μετάδοση πληροφοριών. Για παράδειγμα, οι πληροφοριακές επαγγελματικές πινακίδες μπορούν να βοηθήσουν τους ανθρώπους να λάβουν αποφάσεις, να γνωρίζουν πώς να ενεργήσουν ή να παρέχουν συμβουλές. Άλλοι τύποι επιδραστικής σήμανσης μπορούν να περιέχουν πληροφορίες μάρκετινγκ για να ενθαρρύνουν τον αναγνώστη σχετικά με τα οφέλη ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.

Οι επαγγελματικές πινακίδες είναι συχνά η πρώτη αλληλεπίδραση που έχει ένας δυνητικός πελάτης με μια εταιρεία. Για παράδειγμα, οι εξωτερικές επιχειρηματικές πινακίδες ή οι πινακίδες βιτρίνας καταστημάτων συνήθως αντιπροσωπεύουν την εικόνα της μάρκας. Θα μπορούσε επίσης να υπάρχει σήμανση με σκοπό να προσελκύσει τους καταναλωτές στο κατάστημα. Οι περισσότεροι τύποι χώρων λιανικής πώλησης διαθέτουν επιτοίχια πινακίδα ή επιγραφή σε στύλο.

Η επιχειρηματική σήμανση μπορεί επίσης να χρησιμοποιεί διάφορες μορφές μέσων για να επικοινωνεί με τους καταναλωτές. Οι τύποι σήμανσης μπορεί να περιλαμβάνουν πινακίδες μνημείου, πινακίδες καθοδήγησης, πινακίδες σε στύλο και πινακίδες πεζοδρομίου Α-πλαίσιο. Η ψηφιακή σήμανση είναι η νεότερη μορφή προβολής πληροφοριών. Μπορεί να περιλαμβάνει οθόνες LCD, γιγαντιαίες διαφημιστικές πινακίδες LED ή ηλεκτρονικές χάρτινες οθόνες.

Κύριες ομάδες σήμανσης

Όλοι οι τύποι πινακίδων για διαφήμιση μπορούν να χωριστούν σε πέντε πρωταρχικές ομάδες - ψηφιακή, υπαίθρια, πληροφοριακή, δεικτική και ενημερωτική σήμανση.

Ψηφιακές επιγραφές

Η προβολή περιεχομένου πολυμέσων ή βίντεο είναι ένας από τους καλύτερους και πιο αποτελεσματικούς τύπους σήμανσης. Είναι απλό να αλλάζετε τα μηνύματα ή τη διαφήμιση ανάλογα με τους στόχους μάρκετινγκ που έχετε θέσει. Ωστόσο, οι ψηφιακές πινακίδες δεν περιορίζονται στην προβολή οπτικών εικόνων. Οι οθόνες αφής έχουν πολλές χρήσεις για την εμπλοκή με τους πελάτες. Για παράδειγμα, οι ψηφιακές οθόνες αφής μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την εύρεση τρόπων, την αλληλεπίδραση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή την παρουσίαση των προϊόντων σας.

Εξωτερικές επιγραφές

Οι εξωτερικές επιγραφές είναι ο σημαντικότερος τύπος σήμανσης που χρειάζεται η επιχείρησή σας. Οι εξωτερικές επιγραφές βάζουν τη σφραγίδα σας στις εγκαταστάσεις σας. Αλλά η στρατηγική υπαίθρια σήμανση μπορεί να κάνει περισσότερα από το να λέει στους καταναλωτές πού να πάνε. Μια ποικιλία στυλ σήμανσης μπορεί να αποτελέσει αποτελεσματικό εργαλείο για να προσελκύσει τους πελάτες να περάσουν την πόρτα σας.

Πληροφοριακή πινακίδα

Οι πληροφοριακές πινακίδες είναι συνήθως απαραίτητες για να βοηθήσουν τους πελάτες να περιηγηθούν στα κτίρια ή στους εξωτερικούς χώρους. Όταν οι πελάτες μπορούν εύκολα να βρουν αυτό που ψάχνουν, θα περάσουν περισσότερο χρόνο στο κατάστημα και είναι πιο πιθανό να επιστρέψουν. Οι πληροφοριακές πινακίδες μπορούν να βρίσκονται στο ύψος των ματιών, σε τραπέζια, προσαρτημένες σε οροφές ή παράθυρα.

Δεικτική πινακίδα

Η σήμανση με τη χρήση δεικτικής γλώσσας συμβάλλει στον επηρεασμό της αγοραστικής συμπεριφοράς και προωθεί τις παρορμητικές πωλήσεις. Αυτές οι δεικτικές πινακίδες μπορούν να κατευθύνουν τους καταναλωτές σε νέα προϊόντα, να προβάλλουν νέα είδη ή να διαφημίζουν ειδικές προσφορές.

Ενημερωτική σήμανση

Η εγκατάσταση σήμανσης που συμμορφώνεται με τον νόμο περί Α.Μ.Ε.Α. είναι ζωτικής σημασίας για να καταστήσετε την επίσκεψη στις εγκαταστάσεις σας ευχάριστη για όλα τα άτομα. Η ενημερωτική σήμανση μπορεί να ενημερώνει τα άτομα με αναπηρία για τα προσβάσιμα χαρακτηριστικά ή τους χώρους που έχουν σχεδιαστεί για άτομα με ιδιαίτερες ανάγκες. Επίσης, οι πινακίδες που περιλαμβάνουν χαρακτήρες Braille και χαρακτήρες αφής πρέπει να βρίσκονται σε όλους τους εσωτερικούς χώρους και να συμμορφώνονται με τις οδηγίες του Υ.Π.ΕΝ.​

Διαφορετικοί τύποι σήμανσης
& οι χρήσεις τους

Ακολουθούν οι διαφορετικές δυνατότητες σήμανσης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αυξήσετε τις πωλήσεις, να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών και να παρέχετε καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες σας. Ακολουθούν δέκα διαφορετικά είδη πινακίδων και υπαίθριας σήμανσης που μπορούν να ωφελήσουν την επιχείρησή σας.

Επιγραφές παραθύρων

Οι επιγραφές οπτικής απεικόνισης σε παράθυρα έχουν ευρύ φάσμα εφαρμογών. Συνήθως, τα γραφικά και τα γράμματα εκτυπώνονται σε βινύλιο ή διάτρητο βινύλιο και επικολούνται στη βιτρίνα του καταστήματος. Ο μόνος περιορισμός με τη χρήση επιγραφών βιτρίνας από βινύλιο είναι η φαντασία σας. Επίσης, μια οπτικά ελκυστική επιγραφή μπορεί να γίνει η διακόσμηση της βιτρίνας του καταστήματός σας.

Επιγραφές πυλώνα

Μια πινακίδα πυλώνα βρίσκεται συνήθως στην κορυφή ενός στύλου και μπορεί να διαθέτει σήμανση στο σχήμα, το μέγεθος και το ύψος της επιλογής σας. Για παράδειγμα, οι πινακίδες πυλώνα μπορούν να κατευθύνουν τους πελάτες σε μια συγκεκριμένη επιχείρηση ή να διαφημίζουν μια σειρά επιχειρήσεων σε εμπορικά συγκροτήματα ή πάρκα γραφείων.

Πινακίδες πεζοδρομίου Α-Board

Οι πινακίδες πεζοδρομίου Α-Board είναι ιδανικές για επιχειρήσεις που έχουν βιτρίνα στο δρόμο. Οι πινακίδες Α-Board είναι ευέλικτες επειδή μπορείτε να τις τοποθετήσετε όπου θέλετε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτού του είδους τις πινακίδες για να ενημερώσετε για τις ώρες λειτουργίας, τις προσφορές, τις κατευθύνσεις. Για τα εστιατόρια, οι πινακίδες Α-Board χρησιμοποιούνται συνήθως για πινακίδες μενού.

Γραφικά οχημάτων

Η απόλυτη φορητή σήμανση για την επιχείρησή σας είναι να έχετε οχήματα με τυπωμένο το όνομα της επιχείρησής σας, το λογότυπο και άλλες πληροφορίες. Αυτή η κινητή διαφήμιση είναι μια οικονομικά αποδοτική μέθοδος για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας σε σύγκριση με άλλες επιγραφές. Μπορείτε να επωνυμοποιήσετε ένα όχημα γραφικών με ειδικές επιγραφές για να προωθήσετε την εταιρεία σας όπου κι αν βρίσκεστε.

Πινακίδες οδικής σήμανσης

Οι πινακίδες καθοδήγησης βοηθούν τους πελάτες να πλοηγηθούν σε εξωτερικούς ή εσωτερικούς χώρους. Για παράδειγμα, σε χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων, μπορείτε να κατευθύνετε προς τις εξόδους και τις εισόδους. Επίσης, σε μεγάλα κτίρια - εμπορικά κέντρα, νοσοκομεία ή κτίρια γραφείων - οι πινακίδες καθοδήγησης εμποδίζουν τους ανθρώπους να χαθούν.

Πίνακες μενού

Οι εγκαταστάσεις εστίασης & φιλοξενίας, όπως τα εστιατόρια, οι καφετέριες και τα μπαρ, μπορούν να επωφεληθούν από τις πινακίδες μενού. Οι διαφημιστικές πινακίδες μπορούν να είναι εσωτερικές ή εξωτερικές και να χρησιμοποιούν τον τύπο των γραμμάτων σήμανσης που ταιριάζει με το εμπορικό σήμα. Οι πινακίδες μενού συνήθως ενημερώνουν τους πελάτες για ειδικές προσφορές ή ημερήσιες σπεσιαλιτέ. Οι επιγραφές μενού μπορεί να είναι πίνακες με στατική εκτύπωση, πίνακες με δυνατότητα διαγραφής, μαγνητικοί πίνακες ή ψηφιακές αφίσες.

Σήματα ασφαλείας

Οι περισσότερες επιχειρήσεις υποχρεούνται να τοποθετούν πινακίδες ασφαλείας για να προειδοποιούν για κινδύνους ή να παρέχουν οδηγίες. Παραδείγματα σημάτων ασφαλείας περιλαμβάνουν τις σκάλες κινδύνου, τον κίνδυνο, την ηλεκτρική ασφάλεια ή τους βιολογικούς κινδύνους. Επιπλέον, οι πινακίδες ασφαλείας Α-Board είναι χρήσιμες για να προειδοποιούν για κινδύνους σκονίσματος ή ολίσθησης όταν βρίσκεται σε εξέλιξη καθαρισμός.

Ο σκοπός της σήμανσης καταστημάτων

Η σήμανση καταστημάτων εξυπηρετεί διάφορους σκοπούς. Η εξωτερική σήμανση μπορεί να προσελκύσει την προσοχή των δυνητικών πελατών και οι εσωτερικές επιγραφές μπορούν να περιέχουν διαφημιστικό ή προωθητικό περιεχόμενο. Η σήμανση των καταστημάτων λιανικής πώλησης μπορεί επίσης να καθοδηγήσει τους πελάτες και να τους βοηθήσει να εντοπίσουν τα εμπορεύματα. Στην ουσία, η σήμανση καταστημάτων μπορεί να ενισχύσει τις πωλήσεις και να βοηθήσει τους πελάτες.

Ας δούμε αναλυτικά τον σκοπό της σήμανσης καταστημάτων.

Εξωτερική σήμανση για διαφήμιση και marketing

Ο πιο συνηθισμένος λόγος για την εγκατάσταση διαφόρων τύπων εξωτερικής σήμανσης είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας και η αύξηση των πωλήσεων. Επιπλέον, οι διάφορες πινακίδες σήμανσης, όπως οι διαφημιστικές πινακίδες, είναι εξαιρετικά εργαλεία μάρκετινγκ για να τραβήξουν την προσοχή των ανθρώπων. Άλλες πινακίδες διαφήμισης και μάρκετινγκ περιλαμβάνουν καλύψεις κτιρίων, διαφήμιση σε μέσα μαζικής μεταφοράς ή διαδραστικές πινακίδες.

Η σήμανση διαφήμισης και μάρκετινγκ είναι ένας κρίσιμος τρόπος για την καθιέρωση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης. Χρησιμοποιώντας εντυπωσιακές πινακίδες και πληροφοριακές πινακίδες, μπορείτε να προσεγγίσετε τους δυνητικούς πελάτες για να τους ενθαρρύνετε να επισκεφθούν το κατάστημά σας. Άλλες μορφές σήμανσης μάρκετινγκ μπορούν να διαφημίσουν υπηρεσίες και προϊόντα ή να επικοινωνήσουν τις αξίες της μάρκας σας.

Υπαίθρια σήμανση για την αύξηση της επισκεψιμότητας και των νέων πελατών

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε διάφορους τύπους πινακίδων και επιγραφών για να βοηθήσετε τους πελάτες να βρουν την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, μια μεγάλη πινακίδα με το λογότυπο και το εμπορικό σήμα της επιχείρησής σας θα είναι άμεσα αναγνωρίσιμη. Αυτή η ενημερωτική πινακίδα θα κατευθύνει τους αγοραστές στις εγκαταστάσεις σας.

Επιπλέον, η έξυπνη χρήση μυνημάτων σε γυάλινες επιφάνειες και τοίχους μπορεί να προκαλέσει το ενδιαφέρον ενός περαστικού να μπει στο κατάστημά σας από περιέργεια.

Ενημερωτική σήμανση εντός του καταστήματος

Οι πινακίδες στο εσωτερικό των χώρων λιανικής σας είναι ιδανικές για τη βελτίωση της ροής των πελατών, την καθοδήγηση προς τις εισόδους ή τις εξόδους, την παροχή χρήσιμων οδηγιών και την ενημέρωση σχετικά με τις προσφορές προώθησης.

Θα μπορούσατε να παρομοιάσετε τις πληροφοριακές πινακίδες στο λιανικό εμπόριο με την επισήμανση των συρταριών για να γνωρίζετε το περιεχόμενό τους. Ως αποτέλεσμα, μπορείτε να βρείτε γρήγορα αυτό που ψάχνετε χωρίς να ανοίξετε κάθε συρτάρι. Παρομοίως, η τοποθέτηση αναγνωριστικών ή κατευθυντηρίων πινακίδων πάνω από το επίπεδο των ματιών μπορεί να βοηθήσει τους αγοραστές να βρουν γρήγορα αυτό που ψάχνουν, βελτιώνοντας έτσι την εμπειρία των πελατών.

Οφέλη της σήμανσης για το λιανικό εμπόριο

Η σήμανση σε χώρους λιανικής πώλησης είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο μάρκετινγκ και είναι εξαιρετική για την εμπειρία των πελατών. Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη σήμανση για να προβάλλουν προϊόντα ή να ενημερώνουν για ειδικές προσφορές. Επιπλέον, η επικοινωνία βασικών μηνυμάτων στους πελάτες ωφελεί τόσο τους αγοραστές όσο και τους ιδιοκτήτες των καταστημάτων. Τέλος, η κατάλληλη σήμανση μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένα έσοδα μεγαλύτερη ικανοποίηση των πελατών.

Ακολουθούν μερικοί τρόποι με τους οποίους η επιχείρηση λιανικής σας θα μπορούσε να επωφεληθεί από τη βελτίωση της σήμανσης:

  • Οικονομικά αποδοτικό μάρκετινγκ – Η σήμανση με οδηγίες, διαφημιστικό περιεχόμενο ή επωνυμία είναι ένας φθηνός τρόπος για να σας προσέξουν. Μπορείτε να οικοδομήσετε ένα αναγνωρίσιμο εμπορικό σήμα, χρησιμοποιώντας τη συνοχή στη διαφήμιση, τη σήμανση, την ηλεκτρονική παρουσία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες – Η σήμανση διευκολύνει τη διακριτική επικοινωνία με τους πελάτες. Η σήμανση λιανικής πώλησης μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες να βρουν αυτό που ψάχνουν, να ενθαρρύνει τις παρορμητικές αγορές και να επηρεάσει τη συμπεριφορά των αγορών.
  • Αύξηση των πωλήσεων – Βελτιώνοντας τη διαφημιστική σήμανση και εφαρμόζοντας ψηφιακές αφίσες, μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις, ενώ ταυτόχρονα εξυπηρετείτε τις ανάγκες των πελατών σας.

Βέλτιστες πρακτικές για τη σήμανση λιανικής σας

Η εγκατάσταση διαφορετικών τύπων πινακίδων είναι χρήσιμη μόνο αν είναι αποτελεσματική. Η σαφής και περιεκτική σήμανση που επικοινωνεί συγκεκριμένα μηνύματα θα σας προσφέρει εξαιρετική απόδοση της επένδυσης. Πώς μπορείτε να διασφαλίσετε ότι η σήμανση επιτυγχάνει τους στόχους σας; Ακολουθούν μερικές χρήσιμες συμβουλές για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των πινακίδων σήμανσης:
  • Να είστε συγκεκριμένοι – Χρησιμοποιήστε συγκεκριμένες λεπτομέρειες σε σαφή και περιεκτική γλώσσα για να ενημερώσετε για υπηρεσίες, προϊόντα ή να δώσετε οδηγίες. Αυτό ονομάζεται στενή διαφήμιση (narrowcasting).
  • Κρατήστε το απλό– Προσπαθήστε να περάσετε το μήνυμά σας έτσι ώστε ο αναγνώστης να ξέρει τι πρέπει να κάνει σε πέντε δευτερόλεπτα ή λιγότερο. Να θυμάστε ότι τα σημάδια, τα εικονίδια και τα οπτικά βοηθήματα μπορούν να πουν περισσότερα από τις λέξεις.
  • Χρησιμοποιήστε κείμενο επικεφαλίδων– Οι βέλτιστες πρακτικές για τη σύνταξη σαφών πινακίδων περιλαμβάνουν ιεραρχία. Χρησιμοποιήστε έναν τίτλο, μια σύντομη επεξήγηση και μια πρόσκληση για δράση. Χρησιμοποιήστε όσο το δυνατόν λιγότερες λέξεις για να μεταφέρετε το μήνυμά σας.
  • Συμπεριλάβετε μια πρόσκληση για δράση– Εξασφαλίστε ότι ο πελάτης ξέρει τι πρέπει να κάνει μετά την ανάγνωση της πινακίδας. Δεν πειράζει να τους πείτε τι να κάνουν.
  • Κάντε την πινακίδα να ξεχωρίζει– Δώστε προσοχή στους τύπους των γραμμάτων και των χρωμάτων της πινακίδας για να βεβαιωθείτε ότι είναι ευανάγνωστα, δημιουργούν αντίκτυπο και είναι εύκολα ορατά.
Εάν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση η ανησυχία σχετικά με την επιλογή της σωστής πινακίδας για την επιχείρησή σας,είμαστε πάντα εδώ για να το συζητήσουμε. Επικοινωνήστε μαζί μας online ή καλέστε μας στο 210 9712564.
error: Content is protected !!