mda
5 λόγοι για τους οποίους η σήμανση είναι σημαντική για κάθε επιχείρηση
H επιχείρησή σας είναι κάτι περισσότερο από το λογότυπο, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Είναι μια ολόκληρη εμπειρία. Ο τρόπος με τον οποίο θα προωθήσετε την επιχείρησή σας θα καθορίσει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν μαζί σας.
Η εμπειρία της προσφοράς υπηρεσιών και προϊόντων της επιχείρησης σας θα πρέπει να περιλαμβάνει τα πάντα. Αυτό περιλαμβάνει τις διαφημίσεις, τις προωθητικές ενέργειες πωλήσεων, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τον ιστότοπό σας και τη σήμανσή σας. Σε αυτή την εξελισσόμενη ψηφιακή εποχή, η σήμανση είναι συχνά μια παραγνωρισμένη πτυχή.
Όμως, να θυμάστε ότι η σήμανση της επιχείρησής σας μπορεί να έχει εξίσου μεγάλο αντίκτυπο με την ιστοσελίδα σας στην επιχείρησή σας. Από λύσεις ψηφιακής σήμανσης έως γραφικά βιτρίνας, παρακάτω εξετάζεται πώς η σήμανση λιανικής πώλησης δίνει στην επιχείρησή σας ένα σημαντικό πλεονέκτημα.
1. Ενισχύει την επικοινωνία
Σύμφωνα με την κορυφαία εταιρεία συμβούλων σήμανσης και καθοδήγησης του Ντουμπάι, οι πινακίδες αποτελούν την πιο ορατή μορφή επικοινωνίας μιας μάρκας. Η υπαίθρια σήμανση και τα γραφικά παραθύρων μπορούν να επηρεάσουν τον τρόπο με τον οποίο αποδίδει ένα κατάστημά σας.
Οι πινακίδες κάνουν περισσότερα από το να ενημερώνουν. Οι πελάτες κάνουν υποθέσεις για μια επιχείρηση ανάλογα με την ποιότητα και την ελκυστικότητα των επιγραφών της. Αυτή η υπόθεση μεταφέρεται στον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες αντιλαμβάνονται την ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών μιας μάρκας.
Όταν η υπαίθρια σήμανση συμπληρώνεται με σχεδιασμό εύρεσης διαδρομής, η έκθεση της μάρκας αυξάνεται. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερες ευκαιρίες για απόκτηση νέων πελατών και επαναλαμβανόμενες επιχειρήσεις. Ομοίως, η κακή ή χαμηλής ποιότητας σήμανση μπορεί να αποτρέψει τους πελάτες από το να ασχοληθούν με την επιχείρησή σας.
2. Παρέχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Το να ξεχωρίζετε μέσα σε μια θάλασσα εταιρειών αποτελεί πρόκληση για κάθε επιχείρηση. Η σήμανση μπορεί, ωστόσο, να αποτελέσει το διαφοροποιητικό στοιχείο μεταξύ των πελατών που επιλέγουν την επιχείρησή σας έναντι εκείνων των ανταγωνιστών σας. Μια δημιουργική και μοναδική πινακίδα βιτρίνας μπορεί να προσελκύσει τους πελάτες από μακριά και να τους προσελκύσει στο κατάστημά σας.
Η τοποθεσία παίζει επίσης ρόλο στην παροχή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στην επιχείρησή σας.
Η υπαίθρια και η καθοδηγητική σας σήμανση θα πρέπει να βρίσκεται σε σημείο με υψηλή επισκεψιμότητα κοντά στην επιχείρησή σας. Η επιτόπια σήμανση θα προσφέρει το πρόσθετο πλεονέκτημα ότι επιτρέπει στους ανθρώπους να ανακαλύψουν τη φυσική παρουσία της μάρκας σας.
3. Είναι ένα οικονομικά αποδοτικό εργαλείο μάρκετινγκ
Η σήμανση μπορεί να είναι κάτι περισσότερο από ένα ελκυστικό διαφοροποιητικό στοιχείο ή μια μοναδική λύση εύρεσης τρόπου. Οι πινακίδες αποτελούν επίσης ένα ουσιαστικό στοιχείο της στρατηγικής μάρκετινγκ της μάρκας σας. Στην πραγματικότητα, τόσο οι μικρές όσο και οι επιχειρηματικές επιχειρήσεις επωφελούνται από τη χρήση πινακίδων ως εργαλείο μάρκετινγκ. Με την ανάπτυξη των ρολών χαρτιού ευρείας μορφής και της τεχνολογίας, οι επιχειρήσεις μπορούν ακόμη και να δημιουργήσουν οι ίδιες τη σήμανση, καθιστώντας την, ακόμη περισσότερο, οικονομικά αποδοτική.
Βέβαια, υπάρχουν και άλλες δοκιμασμένες και αληθινές μέθοδοι, όπως οι διαφημιστικές πινακίδες και οι διαφημίσεις σε εφημερίδες. Αλλά αυτές οι στρατηγικές προώθησης δεν έχουν την ίδια μακροβιότητα με τις πινακίδες. Η σήμανση μπορεί να είναι μια εξωτερική συνεχής εκστρατεία μάρκετινγκ ορατή 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες το χρόνο.
Η συνέπεια είναι απαραίτητη όταν χρησιμοποιείτε τις πινακίδες ως εργαλείο μάρκετινγκ για τη δημιουργική επικοινωνία των διαφημιστικών σας εκστρατειών. Προωθήστε μια αφήγηση με τη σήμανσή σας χρησιμοποιώντας με συνέπεια τις ίδιες γραμματοσειρές, χρώματα και θέματα.
Αυτό θα βοηθήσει την επωνυμία σας να γίνει πιο αναγνωρίσιμη. Θα επιτρέψει επίσης στους πελάτες να ξεκινήσουν μια σχέση με την επιχείρησή σας. Αυτό, με τη σειρά του, αυξάνει επίσης την αφοσίωση στο εμπορικό σήμα.
4. Αυξάνει τις ευκαιρίες πώλησης
Η καλά σχεδιασμένη, ποιοτική σήμανση μπορεί να δημιουργήσει απρογραμμάτιστες παρορμητικές στάσεις. Στην πραγματικότητα, η Αμερικανική Διοίκηση Μικρών Επιχειρήσεων εκτιμά ότι το 20 έως 45 τοις εκατό των πωλήσεων των επιχειρήσεων προέρχεται από παρορμητικές πωλήσεις.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η σήμανση πρέπει να τοποθετείται στις σωστές θέσεις. Το ταμείο, για παράδειγμα, μπορεί να κατευθύνει τους πελάτες και να εμπνεύσει πρόσθετες αγορές. Οι λύσεις ψηφιακής σήμανσης προσφέρουν δυναμικά μηνύματα που μπορούν να προσελκύσουν περισσότερες πωλήσεις εντός του καταστήματος.
5. Δημιουργεί αναγνωρισιμότητα του εμπορικού σήματος
Όσο μεγαλύτερη είναι η αναγνωρισιμότητα της μάρκας σας, τόσο πιο εύκολο είναι για τη μάρκα σας να επηρεάσει τις αντιλήψεις και τις συμπεριφορές. Αυτό ενθαρρύνει το αίσθημα σύνδεσης με το κοινό σας. Στο τέλος, αυτό έχει ως αποτέλεσμα επαναλαμβανόμενες αγορές και μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.
Η σήμανση είναι ένα κρίσιμο στοιχείο για την προώθηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας. Η Coca-Cola και η Starbucks είναι δύο παραδείγματα εμπορικών σημάτων που χρησιμοποιούν τη σήμανση στο έπακρο.
Για να αξιοποιήσετε πλήρως τη σήμανση, πρέπει να δημιουργήσετε μια αφήγηση που να απεικονίζει τις αξίες της εταιρείας σας. Αυτή η αφήγηση θα πρέπει να παραδειγματιστεί στο branding και τη σήμανση της εταιρείας σας. Αυτό επιτρέπει στους πελάτες να κάνουν συνδέσεις με την επωνυμία σας πολύ πριν εισέλθουν στο κατάστημα λιανικής σας.
Όλα τα σημάδια δείχνουν επιτυχία
Η σήμανση είναι ένα ευέλικτο επιχειρηματικό εργαλείο που μπορεί να εξυπηρετήσει πληθώρα σκοπών. Η σήμανση μπορεί να χρησιμεύσει ως οπτική λύση σε πολυάριθμα επιχειρηματικά προβλήματα, όπως ο προσανατολισμός, οι πωλήσεις, η αναγνώριση της μάρκας και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Συνεργαζόμενοι με τη σωστή συμβουλευτική εταιρεία σχεδιασμού σήμανσης και καθοδήγησης και χρησιμοποιώντας τα σωστά στοιχεία και την κατάλληλη αφήγηση της επωνυμίας, η σήμανση μπορεί να λειτουργήσει ως οπτικό σύμβολο για να τραβήξει μεγαλύτερη προσοχή στην επιχείρησή σας.